halva barnaskaran

Idag är bara Viktor och Meffi hemma Emilia och Jakob är hos Farmor med kusinen :)
Jag och Peter och barnen som är hemma har myst lite nu med godis och läsk Viktor fick saft och det älskade han :)
Nu sover Viktor och Meffi äter sin välling och förhoppningsvis somnar hon snabbt för jag och Peter ska faktiskt mysa med en räkmacka och dricka ett glas gott :)
Vi ska kolla på melodifestivalen också.

Imorgon blir det kalas på norrafäladen :)
Peter stannar hemma ch städar hehe så slap jag det denna gången med fan vad nice..
 Nästa vecka är det sportlov då är Emilia hemma ska bli skönt att slippa gå upp så tidigt eller ja det blir nog så ändå med dessa barn hehe.
Nu ska jag snart koka ägg till vår räkmacka. Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0