Gympa

Igår hade jag jätte trevligt med Jessica. Vi bara tog det lugnt och snacka skit och hade hur trevligt som helst synd bara att kl blev 21:00 så snabbt.. På kvällen när dom andra flickorna kom blev det mycket prat om allt möjligt jätte kul var det och jätte god mat.. Vi fick tacopaj och salade med zatsiki och vårrullar med spenat och fettaost i jätte got var det. Sen efter det blev det kladdkaka mums var det sen var jag tvungen att åka hem :( men det var tur det annars hade jag inte orkat upp idag och gympat med mina två busungar Jakob och Meffi. Dom var jätte duktiga..  Meffi och Robin lekte och sprang och busade men dom var så gulliga.. Jakob och en av hans kompisar sprang ihopa och gympade. Jag och Jennie vi fick stå och gympa ihopa hehe :) men kul var det..
Tänkte på det vad flitig jag är nu jag har börjat blogga igen och jag tycker faktiskt det är skönt och bara få sitta och skriva lite..

Jag längtar till dden 1 mars :)
Nu ska jag se om jag kan läsa lite på boken jag läser så jag kan lämna tillbaka den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0