Godmorgon

Idag ska man till Jessicka utan barn och bara ha hur lugn och skönt som helst och givetvis kul ska vi med ha det får vi inte glömma.

Måste berätta jag har fått jobb och är så jäkla glad för det :))

Sen kommer min syster ner till skåne på februarilovet och då ska Emilia och Meffi vara med henne.

Läser en hemsk bok den heter snälla pappa nej.

Då ska man snart skriva på en massa paper :))
Nä nu måste jag gå och göra mig färdig så man kan åka snart  vi fick ju en bilstol till Viktor av söta Lisa så nu ska vi bara fixa bälten till den så vi kan sätta in den i bilen. Sådan tur jag har som har sådana fina vänner.
puss och hej

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Måste säga att jag till 100% gillar din blogg. Tyvärr verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2011-07-20 @ 10:48:19
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0