Jag måste ha mycket att tänka på.

Eller så är jag bara allment förvirad..
Igår så ringde min tele 11:40 det var Tinna jag skulle göra mina naglar igår och hon frågade mig vad jag gjorde? Jag svarade att jag skulle ta på Viktor för jag hade precis tagit fram kläder till honnom. Sen frågade hon mig om jag sen var på väg till henne så svarade jag nja det kan jag väll men jag ska vara hos dig halv två ju. Hon :Nej det var halv 11 Jag:Oj förlåt jag kommer direkt.
Idag så så bestämde jag med Cissi att jag skulle komma till henne efter dagis för jag skulle lämna julsakerna och sen att vi skulle snacka lite skit för det var jätte längesedan vi sågs. När jag har varit och hämtat barnen på dagis åker jag hem och är här hemma som vanligt sen vid halv 4 tiden sitter jag och dricker kaffe med min pappa och jag kollar i min kalender så ser jag att Cissi fyller ju år snart... Sen går det upp ett ljus och jag springer till telen och ringer Cissi och ber så jätte mycket om förlåtelse för att jag glömmde henne vad gör hon?? Jo hon bara garvar och tycker det är skit kul att jag är så förvirrad och blir inte arg alls så skönt vilken lättnad hehe. Nu har vi bestämt att vi ska träffas imorgon efter dagis igen så nu denna gången ska jag fan inte glömma det. Hon skulle efterlysa mig om jag tog för långt tid på mig..
Nu har jag gjort bort mig två gången på bara två dagar nu hoppas jag inte att jag glömmer hämta barnen på dagis eller jag glömmer att ta hem dom från Cissi.... Det kanske man ska göra hummm jag kan ju säga till Cissi att jag ska bara gå ut och hämta en sak i bilen och sen bara köra hem och lämna barnen där på riktigt hehe skoja bara



Viktor blev trött på mig att jag skrev så han sömnade på golvet nu när jag satt här och skrev.. Tog lite bilder som jag ska lägga in sen..
Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lova

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din sida, men jag är glad att jag gjorde det :D. Prenumererar nu på din sida på BlogLovin'!

2011-07-13 @ 20:57:15
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0