Carema

Idag ska man åka till Eslöv med Jakob och ha återbeskök på carema hos logopeden. Se om det går framot med han språk. Jag tycker faktiskt att han är jätte duktig nu på att prata..  Pappa ska vara hemma me dom andra barnen.
Igår gick man och la sig tidigt vad fick man för det jo en jätte pig Viktor kl 03:00 vaknade han och väkte sin storasyster Meffi Sen kunde inte hon vara tyst. 1timme höll dom på en blev det tyst och jag hade svårt att somna om men det gick ju till sist. Nu sitter jag och Viktor här och han är jätte trött. Han sitter och myser i min famn. Man kanske ska gå och vila sig med han idag :)
Nu blir det att ducsha jakob.
puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0