Stora Flickan

Idag är det söndag, Den tråkigaste söndagen på länge.
Peter har varit iväg i malmö och skottat snö på hans nya jobb eller extra jobb är det ju..
Han kom inte hem förän vid 4 i eftermiddags.
Barnen har bråkat som vanligt i dag.
 Jag har kollat på gamla kort idag på Emilia när hon var bebis och lite bilder på Peter med när han är bebis. Tänkte scana in lite bilder sen :)
Meffi är duktig hon har kissat på toan hella dagen idag,  Hon är stora flickan nu. Jag hoppas att hon nu håller detta och fortsätter att kissa på toan imorgon med..



Igår var man i Lund hos kära Anna det var roligt att få träffa henne igen det var ju ett tag sen ju och hennes söta barn träffade man också :)
Igår var det ju finalen på robinsson och det såg man med barnen och det gör jag ju inte om. Man hörde inget ju suck, sen la vi Meffi och då fick man ju höra lite igallafall.

Just nu hoppas jag på att klockan blir halv 7 så man kan lägga det ena barnet. Är riktigt trött idag..
Jag måste packa in julklappar nu snart för Viktor är i lådan med julklapparna och det är ju inte så jätte bra ju..

Nu ska jag se vad jag kan göra med pippen och silen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0