Fredag

Fredag igen då riktig tråkig fredag har det varit.
Har precis fått Viktor till att somna han har inte sovit middag för dom andra ungarna har fört massa väsen. Nu leker Emilia hos en kompis och Jakob och Meffi leker och Peter vet jag inte vad han gör han är nog och eldar sen ska han skotta för det snöar ju igen tråkigt nog för man kan ju inte göra så mycket då det är ju för kallt oc vara ute nu Viktor har redan köldsador på kindorna så han kan inte vara ute så länge..
Pappa är på rönken med sin mage sen ska han jobba dom har tygligen jätte mycket att göra på jobbet..
Så det blir en lugn fredag idag. Sen kl 20 ska jag titta på robinsson det är ju ett måste och då hoppas jag att Meffi sover..
Meffi är så duktig hon har slutat att ha nappen på dagen, Hon har bara nappen när hon ska sova :)
Jaha hoppas på att lördagen blir bättre Nästa vecka blir roligare då ska det julbakas på tisdag blir det julbak med älsklingen Marika. Sen på onsdagen blir det julbak med kära Linda. På tisdagska jag till Tinna och fixa naglarna och färga ögon fransar och bryn sen ska jag bli maserad på kvällen. På måndag ska jag iväg med Jakob till öra näsa hals då kanske man träffar Jessica hoppas ju på det det var ju ett tag sen man såg henne. Vi måste snart träffas igen och göra något tycker jag :) Sen på eftermiddagen ska jag till tandläkaren mindre kul det ju göra av med pengar på sånt är inte kul :( Sen på torsdag ska jag julbaka med Pappa tror jag min älskade pappa. Undra hur det går för han på rönken.. Sen på fredag är det julafton då kommer svärmor och min mamma hit och firrar jul :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0